onsdag 5 maj 2010

Samåkning??

Efter lite undersökande så visar det sig att vi inte får skicka ut någon deltagarlista i förväg. Hemslöjden är en myndighet och deras regler är tydliga.
Men för de som vill hitta någon kompis att samåka med så föreslår vi att ni skriver det som kommentarer till detta inlägg. Alltså: Har du någon plats över i bilen? Skriv det. Vill du åka med i någon annans bil? Skriv det. Och sen får ni höras via mejl om detaljer. Ok?
Detta är inte den optimala lösningen, men dessvärre den bästa vi kan komma på.

6 kommentarer:

  1. Jag bor i Halmstad och önskar gärna reskamrat. Kan vara med bil men kan också vara via tåg. I så fall tänker jag mig att åka upp dagen innan. Själv har jag ingen bil, läs körkort. Skriv till rosshed@renkert.se
    Carina

    SvaraRadera
  2. Yvonne Gustafsson2010-05-27 10:27

    Hej
    Bor i Tibro (2 mil från Skövde). Jag behöver skjuts från Stockholms central. Har opererat ryggen och klarar inte bussresa till Väddö. Kan vara i Stockholm vid 8,30 alt sova över hos dig från onsdagen.

    yvonne.gustafsson@fc.jak.se

    SvaraRadera
  3. Om det är så att samåkning kan göras från Stockholm upp till Väddö så kan jag tänka mig att fler kanske kunde möta upp. Jag har inga ryggproblem eller annnat utan tänker bara att det vore väldigt praktiskt, och trevligt. Sällskap på bussen kan också vara ett alternativ.
    Carina
    rosshed@renkert.se

    SvaraRadera
  4. Hej Jeg kommer fra Danmark til Arlanda og søger samåkning til Väddö torsdag. Er der nogen der skal samme vej??
    Mette, mettenc@gmail.com

    SvaraRadera
  5. Hej jag söker någon att åka bil med från Väddö folkhögskola till Stockholm eller något längre söderut. (Jag bor i Trosa. Kan ta mig själv från Sthlm, det är inga problem.)
    Till Väddö kommer jag i segelbåt eftersom jag avslutar min semester med stickstämman;)
    Båten seglar vidare söderut.

    hallgren.nasviken@telia.com är min e-postadress

    (Under juli läser jag mejl sporadiskt.)

    Hälsar T8

    SvaraRadera
  6. Bil från Uppsala på torsdag fm finns, med plats för 1-2 personer till.
    Körväg Almungevägen (282) via Edsbro och Söderby-Karl. Lunchmatsäck medtages.
    Intresserad svara på e-postadress:
    ma(dot)erik(at)hotmail(dot)com
    och invänta bekräftelse från mig.
    /Maria

    SvaraRadera