fredag 30 april 2010

Extra natt?

Planeringen av stickstämman fortsätter och alla fakturor är nu utskickade.
Om någon behöver en extra natt på Väddö, dvs komma kvällen innan, så bokas detta direkt med Väddö. Väddö kommer så småningom att ha den rumsfördelning vi håller på att göra upp så den som kommer i förväg får samma rum som man kommer att ha sen, allt för att krångla så lite som möjligt med omflyttningar.

En extra natt, inklusive frukost och lunch, kostar 360 kronor. Detta bokas direkt hos Väddö SENAST 30 juni!!

5 kommentarer:

  1. Jag saknar fortfarande deltagarlista så man kan se om man kan fixa samåkning och så. Börjar bli krisigt för oss långt bortifrån. Vi behöver boka tågbiljetter nu om vi ska kunna få någorlunda billiga sådana. Annars får vi betala överpriser.

    SvaraRadera
  2. Jag ska se om jag kan få det att bli fixat. Jag har bara en i pappersformat själv. Men nu närmast skulle det ut bekräftelser och listor till alla kursledare. Håll tummarna. Allt är krångligare än det borde eftersom alla anmälningar finns i ett bokningssystem som inte är fullt så smidigt som förväntat.

    SvaraRadera
  3. När skickas/skickades fakturan för stickstämman ut, och när är sista betalningsdag?

    Det enda som jag har fått är tre bekräftelse mail, skickat den 26 mars, och där står det att fakturan ska skickas ut i början av april.

    Jag vill inte förlora min plats, för att jag inte har betalt, pga att jag inte har fått någon faktura.

    SvaraRadera
  4. Fakturorna ska ha skickats ut under förra veckan. Sista betalning har jag tyvärr inte koll på, men det måste vara minst 10 dagar efter fakturering. Om du inte fått någon faktura på torsdag/fredag så ring till hemslöjdskonsulenterna. Deras kansli har svar på alla såna frågor.

    SvaraRadera
  5. Det var en långsam postgång, men nu har jag fått brevet med fakturan.

    SvaraRadera