måndag 29 mars 2010

VIKTIGT!! Om bekräftelsemejl

Det har blivit alldeles tok i bokningssystemet så bara hälften av de som är inbokade på stickstämman, och alltså har fått plats, har fått bekräftelsemejl. Och vissa har fått en hel massa bekräftelsemejl, många fler än vad som borde ha gått ut.
Vi vet inte varför det blivit så, men för varje ny bekräftelse som vi försöker skicka ut så ligger det en massa redan skickade i kö som går ut i stället.

Kort sagt: Nu går hemslöjdskonsulenterna igenom samtliga anmälningar manuellt och skickar ut bekräftelser manuellt (via mejl). Målsättningen är att alla ska ha fått sina bekräftelser, rätt bekräftelser, innan påsk.

Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för det inträffade och hoppas att ni ska ha tålamod med alla tekniska problem. Systemet var uppenbarligen inte utformat för att klara så många anmälningar på så kort tid.

6 kommentarer:

  1. Det är väl ingen risk, med tanke på alla turer,att man fått bekräftelse och ändå inte är med. Blir lite konfunderad när ni säger att anmälan stängdes den 19 eftersom jag anmälde mig först den 21.
    Har nu fått bekräftelser, 3 st, thats it.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag har inte fått någon bekräftelse...Anmälde mig kl 01.30 den 18/3. Hoppas nu verkligen att anmälan finns i systemet.
    MVH
    Iréne Nygren

    SvaraRadera
  3. Här har det kommit ett antal bekräftelser, men det har stått samma på dem. Nya system tänkte jag bara så var det inget mera med det. Hoppas att det fungerar för er och att det inte blir en massa konstigt nu framöver.

    Kramar
    Sanna

    SvaraRadera
  4. Om man har fått bekräftelse så är man med. Till mig sa dom att den stängdes den 19:e, men det är förstås möjligt att den öppnades igen när dom började komma i fatt...

    SvaraRadera
  5. Har ni för avsikt att skicka ut deltagarförteckning? Jag tänker på möjligheterna att samordna resorna. Om man vill försöka få en billig tågresa så är det ju nästan bud på bokning redan. Men om man kan samåka är det ju en klar fördel.

    SvaraRadera
  6. Sent om sider... jo, vi har för avsikt att skicka ut deltagarlista med mejladresser till alla deltagare. Listan är inte klar än, men borde vara det snart.

    SvaraRadera